Lustrous moon & venus & love

God is one


و اما روز تولدم

سلام دوستان امروز روز تولدم بود  نمیدونم چی بگم ولی در کل روز خوبی بود

کلی تبریک همراه با کلی کادو

شب هم فامیلای درجه یک اومدن خونمممممووووون

 اینطوری شد که به همین راحتی رفتیم تو 19 سال

   

آخه 2 روز دیگه ام ولنتاینه پس به همه عاشقا تبریک میگم . . .

 

یک شنبه 23 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

ماه صفر هم تموم شد

 

 

سلام دوستان عزیز

 من شنیده بودم ماه صفر سنگینه ولی نه به این شدت مخصوصا امروز که همه یه جورایی قاطی بودن و به هم میپریدن وخشن رفتار میکردن.

 

 

در کل رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص),شهادت غریبانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت  حضرت امام  رضا (ع) رو به همه علی الخصوص مسلمین جهان تسلیت عرض میکنم .

 

 

راستی طرف سرمو شیره مالید

 

 

هیچی بابا قرار بود دعوتمون کنه خونشون اما . . .

 

 

البته شوخی کردما اگرم دعوت میکردن فکر نمیکردم برم  آخه من اصولا آدم مهمونی نیستم و بیشتر اوقات تو افکاره خودم غرق میشم  اکثر اوقاتم حوصله هیچکسو ندارم . آخه همه حرفای تکراری میزنن و برای خودشون خوب بازیگرایی هستن  البته بگم استثنا هم داریما مثلا اگه یه فرد متشخص و محترمی مثل این عشق من باشه من که خودم به شخصه زمان حالیم نمیشه و هر چقدر باشه میشنوم ولی هیچوقت نمیتونم چرندیات بعضی افراد رو گوش بدم به خاطره همین ترجیح میدم بیشتر تو دنیای مجازی سیر کنم.

 

 

به خاطره این خصلتم یکی از استادام اسممو گذاشته بود زینب منزوی

 

 

خلاصه اینطوری

 

 

راستی یادتون نره آخر این ماه باید مزدمونو از پیامبر(ص) و خانم فاطمه زهرا (س) بگیریم

 

 

پس حسابی التماس دعا

 

پنج شنبه 13 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

شعر و متن عاشقانه

 

جالبه. . .


ادامه مطلب

چهار شنبه 16 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

شعر زیبا از سهراب سپهری

 

ادامرو از دست نییییییییی . ..

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 14 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

خواستگاری خر

 

 

چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس خنده دار و جوک جدید

بیا ادامه . .  .

 

 


ادامه مطلب

سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس تولد بیا تو ادامه

 بیا تو ادامه.  .  .

 


ادامه مطلب

سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

متن کارت عروسی


ادامه مطلب

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

بیوگرافی رضا یا

نام : امير رضا عطاري

ملقب : رضايا

متولد : 16/4/1365

محل سکونت : تهران

سبک :R n B

کنسرت : مالزي

همکاري : ارمين 2 اف ام ” تتلو ” تهي ” ابليس ” پيشرو ” اسليم ” حسين تهي ” اردلان طعمه ” مسعود سعيدي ” شاهين فلاکت ” مهران مستي ” مهدي مقدم ” مهدي مدرس ” نريمان ” و … ( چندين خواننده ديگر که چندان معروف نيستن )

کليپ : غير مستقيم ” نازنين ” تو مال من بودي ” نازگل ” نيار بهونه ” ايروني

رضايا ابتدا در سبک پاپ زير نظر استاد پزمان بلورچي کار ميکرد و اولين کار rnb که خوند اهنگ بي معرفت بود

بعد اون اهنگ تصميم گرفتن که با هم کار کنن و به موفقيت اميد زيتدي داشتن که به اين موفقيت رسيدن

اهنگي که اونها رو بالا اورد اهنگ نازگل بود که با شاهين فلاکت خوندن

بعد اين اهنگ اهنگهاي زيادي با همکاري اين زوج خونده شد و اکثرا اهنگهاي موفقي بودن مانند : سوء تفاهم ” عشق کثيف ” عشق من ” و…

بعد از خوندن اين اهنگها رضايا به شهرت رسيد و با خوانندگان رپ سرشناسي همکاري کرد مانند ابليس ” پيشرو ” تهي و تتلو

رضايا با گروه t &t و ارمين يه گروه ديگه اي رو تشکيل دادن که اهنگهاي زيباي غير مستقيم ” حال گيري ” برو از پيش من 2 رو خوندن و امير تتلو به شدت از اين گروه راضيه و مي خواد هر طور شده اين گروه رو حفظ کنه

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

زندگی نامه یاس

عکس یاس خواننده رپ ایرانی

در سال 1982 میلادی در تهران متولد شد . یاس اولین بار در سن 16 سالگی شروع به گوش کردن به موزیک های رپ کرد وقتی که پدرش می خواست از سفر تجاری از آلمان بازگردد ، برای او آخرین سی دی های ” توپاک ” و دیگر خواننده های هیپ هاپ را می آورد


ادامه مطلب

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی متولد 21 خرداد ماه 1324 هجری شمسی برابر با 11 june سال 1945 میلادی صادره از اهواز به شماره ی شناسنامه ی 173 می باشد . پدرش مصطفی قمیشی در شهر دزفول و در روستایی به نام « قمیش » زندگی می کرده است و اصلا متعلق به همانجا می باشد ؛ اکنون فوت شده و در آرامگاه شاه عبدالعظیم در شهر تهران آرمیده است . رود دز از میان شهرستان دزفول می گذرد .


ادامه مطلب

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

زندگی نامه فروغ فرخزاد

فروغ فرخزاد در ۱۵ دی، ۱۳۱۳ در یک خانواده متوسط با هفت بچه به دنیا آمد، پدرش یک افسر مستبد ارتش رضاخانی بود که در کودتای رضاخان نقش داشت ولی بر خلاف اخلاق ارتشی و مستبدش علاقه خاصی به شعر داشت و در تنهایی خود با اشعار حافظ و سعدی خلوت می‌کرد و فروغ با شوق تمام به اشعاری که پدر می‌خواند گوش می‌داد. و همین نقطه آغاز شاعری فروغ بود، او شعر سرودن را………….

فروغ فرخزاد در ۱۵ دی، ۱۳۱۳ در یک خانواده متوسط با هفت بچه به دنیا آمد، پدرش یک افسر مستبد ارتش رضاخانی بود که در کودتای رضاخان نقش داشت ولی بر خلاف اخلاق ارتشی و مستبدش علاقه خاصی به شعر داشت و در تنهایی خود با اشعار حافظ و سعدی خلوت می‌کرد و فروغ با شوق تمام به اشعاری که پدر می‌خواند گوش می‌داد. و همین نقطه آغاز شاعری فروغ بود، او شعر سرودن را از نوجوانی آغاز کرد. و در نقاشی استعداد خاصی داشت. خانواده فروغ خانواده‌ای بسته و مردسالار بود. فروغ در سن ۱۷ سالگی با پرویز شاپور ازدواج کرد و به اهواز رفت. در ۲۹ خرداد،۱۳۳۱ تنها فرزندش کامیار متولد شد. و پس از آن روزهای سختی را گذراندو بسیار زود از شوهرش جدا شد.
نخستین مجموعه شعر فروغ فرخزاد اسیر نام دارد که در سال ۱۳۳۱ منتشر شد. این مجموعه دربردارنده ۴۴ قطعه شعر است. دومین مجموعه شعرهای فروغ دیوار است که در سال ۱۳۳۵ چاپ شد. سومین مجموعه شعرهای او با نام عصیان در سال ۱۳۳۶ چاپ شد. این مجموعه شامل ۱۷ قطعه شعر است. فروغ بعدها این سه آثار خود را ارزش و احساسات سطحی یک دختر جوان دانست. بقولی آخرین مجموعه شعری که فروغ فرخزاد، خود، آن را به چاپ رساند مجموعه تولدی دیگر است. این مجموعه شامل ۳۱ قطعه شعر است که بین سال‌های ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۲ سروده شده‌اند.
بقولی دیگر آخرين اثر او «ايمان بياوريم به آغاز فصل سرد است» كه پس از مرگ او منتشر شد.
در سال ۱۳۳۷ سینما توجه فروغ را جلب می‌کند. و در این مسیر با ابراهیم گلستان آشنا می‌شود و این آشنایی مسیر زندگی فروغ را تغییر می‌دهد. و چهار سال بعد یعنی در سال ۱۳۴۱ فیلم خانه سیاه است را در آسایشگاه جذامیان تبریز می‌سازند. و در سال ۱۳۴۲ در نمایشنامه شش شخصیت در جستجوی نویسنده بازی چشمگیری از خود نشان می‌دهد. در زمستان همان سال خبر می‌رسد که فیلم خانه سیاه است برنده جایزه نخست جشنواره اوبر هاوزن شده و باز در همان سال مجموعه تولدی دیگر را با تیراژ بالای سه هزار نسخه توسط انتشارات مروارید منتشر کرد. در سال ۱۳۴۳ به آلمان، ایتالیا و فرانسه سفر می‌کند. سال بعد در دومین جشنواره سینمای مولف در پزارو شرکت می‌کند که تهیه کنندگان سوئدی ساختن چند فیلم را به او پیشنهاد می‌دهند و ناشران اروپایی مشتاق نشر آثارش می‌شوند
در روز ۲۴ بهمن، ۱۳۴۵ فروغ فرخزاد بر اثر تصادف رانندگی در جاده دروس-قلهک جان باخت. خود فروغ مدتی قبل از مرگش در جایی نوشته بود می‌ترسم قبل از آنچه فکر می‌کنم بمیرم و کارهایم نا تمام بماند و این درد بزرگیست. جسد او، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور نویسندگان و همکارانش در گورستان ظهیر الدوله به خاک سپرده شد.

 

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

زندگی نامه دکتر شریعتی

۲۹خرداد سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی است. به همین مناسبت هر ساله به پاس خدمات ارزنده او به نسل جوان این کشور آثار و اندیشه های او همچون استاد شهید مرتضی مطهری مورد نقد و بازخوانی مستمر قرار می گیرد. بی شک او و استاد مطهری دو اندیشمند و دو متفکر تأثیرگذار در جامعه ایرانی بوده و هستند که اندیشه های آنان مقدمات نظری انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد. مجموعه آثار شریعتی که تاکنون بالغ بر ۳۷ اثر رسیده است شامل آثار مختلفی چون، تاریخ، دین، جامعه شناسی، سیاست، عرفان، هنر و … است. در این میان او اهتمام ویژه ای به معرفی الگوهای خاص دینی دارد. شخصیتهایی چون ابوذر، علی(ع)، حسین(ع)، اقبال لاهوری و… کسانی هستند که در تاریخ اندیشه او به تدریج مشاهده می شوند. از منظر او معرفی الگوهای بزرگ در واقع نشان دادن توانمندیها و بستر مساعد تمدنی است که توانسته است آنان را در خود پرورش دهد.
 


ادامه مطلب

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

زندگی نامه جلال آل احمد

جلال آل احمد، در یازدهم آذر ماه 1302 شمسی، در تهران و در خانواده ای مذهبی بدنیا آمد. پدرش سید احمد طالقانی، از روحانیان برجسته زمان خویش و مورد توجه علمای بزرگی چون آیت الله بروجردی، امام خمینی (ره) و آیت الله مرعشی نجفی بود. جلال، پس از دوره دبستان، برای آموختن زبان و ادبیات عرب به مدرسه خان مروی فرستاده شد و ضمن تحصیل ادبیات عرب، در دوره شبانه دبیرستان دارالفنون به تحصیل ادامه داد. او بعد از پایان دوره دبیرستان، در دانشگاه ادبیات تهران مشغول به تحصیل…………………

  

بیا ادامه بقیش مونده. . .

 

 


ادامه مطلب

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

بیوگرافی فریدون مشیری

فریدون مشیری ، به سال 1305 ه . ش در تهران ، دیده به جهان گشود .تحصیلات ابتدائی را در مشهد و دوره متوسطه را در زادگاهش به پایان برد.پدربزرگ مادری اش ، شادروان میرزاجوادخان مؤتمن الممالك از شعرای بزرگ دوره ناصری بوده است.پدر و مادر مشیری نیز هر دو ، اهل شعر و ادب بوده اند .مشیری از كودكی به شعر ، دلبستگی تمام پیدا كرد و با بزرگان ادب فارسی ، انس گرفت .در دوران دبیرستان و دانشگاه ، دفتری از غزل ها  و مثنوی های خود ترتیب داد .آشنایی مشیری با شعر نو و قالب های آزاد ، او را از ادامه شیوه كهن بازداشت ، اما مشیری ، راهی میانه را برگزید .راهی كه او انتخاب كرد ، همان اسلوب برگزیده بنیانگذاران شعر نو بود ، یعنی ، شكستن قالب های عروضی و كوتاه و بلند كردن مصراع ها و استفاده بجا از قافیه .او با نگاهی تازه به طبیعت و انسان به شعرش ، رنگ و بوی خاصی داد .شعر وی ، عاشقانه و دارای زبانی ساده و نرم است .مشیری در سال 1379 در تهران درگذشت.

دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

گیاه گزنه

 

چای گیاه گزنه، برخلاف كرك های گزنده ای كه بر روی برگ ها و ساقه هایش دارد، دارای چندین خاصیت دارویی است.

گزنه (نام علمی: Urtica dioica) گیاهی از تیره گزنه، علفی و پایا با ساقه ای منشعب است. ساقه آن راست و چهارگوش بوده و برگ های آن پوشیده از كرك های گزنده است.

خواص دارویی چای گزنه (دم كرده گزنه):

• مجاری ادرار (پروستات) را مداوا می كند.

• دستگاه تنفسی را درمان می كند.

• ضد قند خون است.

• افزایش دهنده گلبول های قرمز خون است.

• صرف نظر از جنبه های خوراكی كه به صورت پخته مانند اسفناج خورده می شود و سرشار از مواد معدنی و مغذی است دارای ماده ای به نام سكرتین است كه بهترین عامل جهت به كار انداختن غدد ترشحی هاضمه در معده، روده، كبد، لوزالمعده و كیسه صفرا است.

• ضد سرفه، سل و آسم است.

• ضد آرتروز، رماتیسم و دیگر اختلالات مفصلی و ماهیچه ای می باشد.

• با مشكلات پوستی مقابله می كند.

• اختلالات روده ای را درمان می كند.

• در درمان آلرژی های مختلف مانند اگزما و تب یونجه موثر است.

• برای درمان عفونت ادراری به كار می رود.

• به ازدیاد شیر مادران كمك می كند.

• از ریزش موی سر جلوگیری می كند.

• خون را تصفیه می كند.

یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

 

بعد از این همه سال بهم گفت:

 

 شنیدی :

 بیماری ما شد سبب پرسش معشوق

                   میمیرم از این درد که چرا بهترم امروز

 

 یعنی هر وقت براش مشکلی پیش میاد به یادش میافتمو دعاش میکنم. این خیلی بدتر از بده که هنوز نتونستم خودمو بهش بشناسونم

وای خدای بزرگ بعد از اینهمه سااااااااااااااااااااااااااال

کاش میشد کمی باورم داشت

خدایا خودت کمک کن

 دوستان دعا کنید

 

ولی 1 چیزی بگم هر کاری هم بکنه هرچی هم بگه بازم دیوووووووووووونشم

فعلا . . .

 

 

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

قشنگه

 شعر زیبای زنگ انشا از قیصر امین پور

 

شبنم از رو برگ گل برخواست گفت میخواهم آفتاب شوم
ذره ذره به آسمان بروم ابر باشم دوباره آب شوم

دانه آرام بر زمین غلتید رفت و انشای کوچکش را خواند
گفت باغی بزرگ خواهم شد تا ابد سبز سبز خواهم ماند

جوجه گنجشک گفت میخواهم فارغ ازسنگ بچه ها باشم
روی هر شاخه جیک جیک کنم در دل آسمان رها باشم
 

جوجه کوچک پرستو گفت: کاش با باد رهسپار شوم
تا افق های دور کوچ کنم باز پیغمبر بهار شوم 
 

جوجه های کبوتران گفتند: کاش میشد کنار هم باشیم

 کاش روزی به کام خود برسید بچه ها آرزوی من اینست                                               

    زنده یاد قیصرامین پور 

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس های خنده دار

 

یک روز انگشت با دماغ دعوا می کنند دماغه به انگشته میگه

اگه از این به بعد بهت جنس دادم !

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس مخصوص تبریک تولد

 


خواستم برايت هديه بگيرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زيباييم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ايستادگي ام
بيد گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که هميشه سر به زير دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زير انداختم به ناگاه قلبم را ديدم
که بهترين چيز در زندگيم هست
به ناگه فرياد زدم
که قلبم را مي فرستم چون
او
خود زيباست، مظهرايستادگيست
سربه زيرو با نجابتست
تولدت مبارک


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس تبریک روز معلم

 

 

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

از جهل وغم این فكرتم آزاد شده

در مكتب پاك و شاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس بوسه

 

یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس مخصوص روز برفی

 

در این روزهای برفی آیا برای گنجشکان دانه ای ریخته ای ؟

پرنده دل من نیز ، دیر زمانیست که در برف گیر افتاده . . .

 

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس های برای خداحافظی

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

سخت ولی من میتونم، سخته ولی من میتونم / این جمله انقدر میگم تا فراموشت کنم

 

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس های مخصوص شب امتحان

 

شاعر میگه که :

تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را !


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس مخصوص اربعین حسینی

 

 

بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد

دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد

به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید

همی بوسم خاکی را که بوی کربلا دارد . . .


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

اس ام اس دوستت دارم

 

 

آری آغاز دوست داشتن است

گر چه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

كه همین دوست داشتن زیباست


ادامه مطلب

چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

فقط بخون ببین چه نتیجه ای میگیری

بخونید خیلی موثر من امتحان کردم

الدعا فی لیالیّ الامتحانیه !

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

الذین لا یعلمون و لا یستطیعون ان یقرأ فی لیلة

واحدة کل الکتاب المخوفة القطورة و الجزوات الزیراکسیه.

دروساً لا ینفع فی الدنیا و الاخره (و فی الموضوعات العملگیّة تغنی محل اشتغالنا).

اللهم انجنا من البلیّات الذی ینزل علینا ببرکة الاساتید

و الامتحاناتهم الذی ینتزل المعدل تحت خطوط المشروطیّه.

اللهم انّا نسألک اللّغو کل الامتحانات و الکوئیز فی کل تروم (اینجا همه بگن آمین)

و لا تکلنا الی انفسنا و نمراتنا و محفوظاتنا الذی یجذبنا

الی المنجلاب المشروطیة طرفة عیناً ابداً و نعوذ بک من پروجات.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه

نظرتون بعد از امتحان بگید

چهار شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

فقط ونوس



 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌




 

سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

حقایقی اعجاب انگیز درباره مغز انسان

وزن طبیعی مغز یک انسان معمولی چیزی در حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ گرم می باشد، چیزی در حدود یک کیسه شکر. ▪ مغز انسان از مغز فیل ها کوچکتر است. وزن مغز یک فیل چیزی در حدود ۶۰۰۰ گرم اندازه گیری شده است. این در حالی است که مغز انسان از مغز میمون ها بزرگتر است. مغز یک میمون وزنی معادل ۹۵ گرم دارد! مغز سگ ها چیزی در حدود ۷۲ گرم و گربه ها ۳۰ گرم برآورد می شود.


ادامه مطلب

سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

زن و مـ ـرد از دید عـ ـلم شـ ـیمی

زن از دید علم شیمی:

 این عنصر کمتر در طبیعت به صورت آزاد یافت میشود و بیشتر به صورت یک ترکیب یا ماده ای چون انیدرید تبلور و سولفات خودبینی در منازل یافت میگردد.

طرز تهیه: برای تهیه این عنصر باید مقداری اکسید اسکناس ونیترات کادیلاک هشت ظرفیتی را در یک ویلا مخلوط کرده و بعد از مدتی گاز سولفور عشوه متصاعد میشود.در نتیجه به صورت رسوب در ته ویلا باقی می ماند. البته از زبان چرب و نرم هم میتوان به صورت کاتالیزور استفاده کرد.

 خواص شیمیایی: بعضی از انواع این عنصر میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات کرم بودر و سولفات... دارند که بعد از ترکیب شدن با این مواد نسبتاً قابل تحمل میشوند.بعضی از انواع این عنصر با خورده شیشه همراه است و خاصیت شوهرآزاری شدیدی دارند.

 خواص فیزیکی: از جنس بسیار حساس میباشد و به سرعت تحت تآثیر محیط و احساسات قرار میگیرد.اگر مقداری اسید خشونت و کربنات سوزآور دیگری به نام هوو به آن اضافه کنیم فوراً ذوب شده و به صورت اشک روان میگردد و اصلاً میل ترکیب شدن با عنصر مرد را ندارد.اما به محض استفاده از کاتالیزور لبخند آنچنان با این عنصر ترکیب میشود که جدا شدنی نیست!

مرد از دیدگاه علم شیمی

این عنصر اکثراً در طبیعت به صورت آزاد و علاف یافت میشود.ارزان بودن این عنصر به درصد فراوانی آن برمیگردد.این عنصر گاهی به صورت یک ترکیب با ماده ای چون سولفید حسادت و سولفات رو (از نوع سنگ پای یافت شده در معادن قزوین)در خیابان یافت میگردد.این عنصر به علت واکنش زیاد همواره باید زیر نظر نگهداری شود.

طرز تهیه: براب تهیه این عنصر باید واکنشهاب شیمیایی عجیب و غریبی را متحمل شد.ابتدا مقداری اکسید اسکناس و نیترات زوریم شش ظرفیتی را در مقداری سنگ بای قزوین حل کرده و بعد از مدتی گاز ادعا و سولفور قپٌی از آن متصاعد میشود.در نتیجه به صورت رسوب روی دیواره خیطی باقی می ماند.البته از ملاقه و وردنه هم میتوان به عنوان کاتالیزور استفاده کرد.

خواص شیمیایی: بعضی از انواع این عنصر میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات ژل و سولفونات روغن نباتی و گریس دارند.نوع دیگری از این عنصر به علت اندکی ته چهره وآب اکسیژنه ارتباط محکمی با خورده شیشه دارد و دارای خاصیت موزی گری و همسرآزاری شدیدی هستند که برای خالص کردن این عنصر کافیست که آن را در یک سیستم سربسته مثل آشپزخانه قرار داد و با استات قابلمه و چکش مخلوط نمود.

*نکته کنکوری: در صورت کمبود امکانات آزمایشگاهی از قبیل ملاقه و وردنه میتوان از حرارت 1500 درجه جیغ فرابنفش برای ذوب این عنصر استفاده کرد که در این صورت رسوب به صورت موش درآمده و دارای قابلیت مفتول شدن هم میباشد.نکته دیگر اینکه برای اطمینان از کم شدن خورده شیشه و سولفات روی در این عنصر میتوان تا سه بار آن را با کابل برق 100 ولت الکترولیز نمود.

**نکته صد در صد کنکوری!: به علت وجود کربنات هوش و اندکی اکسی شیطنت در عنصر زن،عنصر مرد مجدداً به صورت هویج رسوب میکند و از آن بخر عشق و عاشقی متصاید میشود که البته به محض یک برخورد موَثر دیگر با عنصر زن به سرعت با آن هم الکترون شده وقضیه یار و... به صورتO2 از آن آزاد میشود.

دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

معلم

روزی معلمی از دانش آموزانش خواست که اسامی همکلاسی هایشان را بر روی دو ورق کاغذ بنویسند و پس از نوشتن هر اسم یک خط فاصله قرار دهند .
سپس از آنها خواست که درباره قشنگترین چیزی که میتوانند در مورد هرکدام از همکلاسی هایشان بگویند ، فکر کنند و در آن خط های خالی بنویسند .
بقیه وقت کلاس با انجام این تکلیف درسی گذشت و هرکدام از دانش آموزان پس از اتمام ،برگه های خود را به معلم تحویل داده ، کلاس را ترک کردند .
روز شنبه ، معلم نام هر کدام از دانش آموزان را در برگه ای جداگانه نوشت ، وسپس تمام نظرات بچه های دیگر در مورد هر دانش آموز را در زیر اسم آنها نوشت .
روز دوشنبه ، معلم برگه مربوط به هر دانش آموز را تحویل داد .
شادی خاصی کلاس را فرا گرفت .
معلم این زمزمه ها را از کلاس شنید " واقعا ؟ "
"من هرگز نمی دانستم که دیگران به وجود من اهمیت می دهند! "
"من نمی دانستم که دیگران اینقدر مرا دوست دارند . "
دیگر صحبتی ار آن برگه ها نشد .معلم نیز ندانست که آیا آنها بعد از کلاس با والدینشان در مورد موضوع کلاس به بحث وصحبت پرداختند یا نه ، به هر حال برایش مهم نبود .آن تکلیف هدف معلم را بر آورده کرده بود .دانش آموزان از خود و تک تک همکلاسی هایشان راضی بودند با گذشت سالها بچه های کلاس از یکدیگر دورافتادند . چند سال
بعد ، یکی از دانش آموزان درجنگ ویتنام کشته شد . و معلمش در مراسم خاکسپاری او شرکت کرد .
او تابحال ، یک سرباز ارتشی را در تابوت ندیده بود ... پسر کشته شده ، جوان خوش قیافه وبرازنده ای به نظر می رسید .کلیسا مملو از دوستان سرباز بود . دوستانش با عبور از کنار تابوت وی ، مراسم وداع را بجا آوردند . معلم آخرین نفر در این مراسم تودیع بود .
به محض اینکه معلم در کنار تابوت قرار گرفت، یکی از سربازانی که مسئول حمل تابوت بود ، به سوی او آمد و پرسید : " آیا شما معلم ریاضی مارک نبودید؟ "
معلم با تکان دادن سر پاسخ داد : " چرا"
سرباز ادامه داد : " مارک همیشه درصحبتهایش از شما یاد می کرد . "پس از مراسم تدفین ، اکثر همکلاسی هایش برای صرف ناهار گرد هم آمدند . پدر و مادر مارک نیز
که در آنجا بودند ، آشکارا معلوم بود که منتظر ملاقات با معلم مارک هستند .
پدر مارک در حالیکه کیف پولش را از جیبش بیرون می کشید ، به معلم گفت :"ما می خواهیم چیزی را به شما نشان دهیم که فکر می کنیم برایتان آشنا باشد . "او با دقت دو برگه کاغذ فرسوده دفتریادداشت که از ظاهرشان پیدا بود بارها وبارها تا خورده و با نواری به هم بسته شده بودند را از کیفش در آورد .خانم  معلم با یک نگاه آنها را شناخت . آن کاغذها ، همانی بودند که تمام خوبی های مارک از دیدگاه دوستانش درونشان نوشته شده بود . مادر مارک گفت : " از شما به خاطر کاری که انجام دادید متشکریم . همانطور که می بینید مارک آن را همانند گنجی نگه داشته است . " همکلاسی های سابق مارک دور هم جمع شدند .چارلی با کمرویی لبخند زد و گفت : " من هنوز لیست خودم را دارم . اون رو در کشوی بالای میزم گذاشتم . " همسر چاک گفت : " چاک از من خواست که آن را در آلبوم عروسیمان بگذارم . " مارلین گفت : " من هم برای خودم را دارم .توی دفتر خاطراتم گذاشته ام . " سپس ویکی ، کیفش را از ساک بیرون کشید ولیست فرسوده اش را به بچه ها نشان داد و گفت :" این همیشه با منه . . . . " . " من فکر نمی کنم که کسی لیستش را نگه نداشته باشد . "
معلم با شنیدن حرف های شاگردانش دیگر طاقت نیاورده ، گریه اش گرفت . او برای مارک و برای همه دوستانش که دیگر او را نمی دیدند ، گریه می کرد
.


ادامه مطلب

یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:,  توسط  Desert Rose  |

 

 



لحظه رفتنیست و خاطره ماندنیست........... تمام ادبیات عشق را به یک نگاه می فروختم ، اگر لحظه ای ماندنی بود و خاطره رفتنی .....


 

Memorabilia of my life 1
Beautiful & lovely Poems
Religion
Sentences of advice
Poems about Friend
Victory in this world and hereafter the shrine of Imam Hussein
Short Story
Memorabilia of my life 2
Memorabilia of my life 3
Advice of Devil
Memorabilia of my life 4
Memorabilia of my life 5
First love
Memorabilia of my life 6
Memorabilia of my life 7
Memorabilia of my life 8
Memorabilia of my life 9
New chapter of my life

 

 روزمره گی
 روز پنجشنبه 96.2.7
 گوشه از خاطرات اواخر فروردین 96
 سومین باری که با هم بودیم 96.1.23....
 دومین باری که با هم بودیم 1396.1.21
 نوروز 1396
 تولد 24 سالگی...95.11.23.....
 یکی از نشانه های دیوونگی...
 برای اولین بار 95.12.25
 روز چهارشنبه 95.7.28
 ماه رمضـــــان 95 (سفـــــر به مشـــهد و تبریــــــز)
 روز چهارشنبه 95.2.15
 نوروز 95
 جشـــن تولــد بیست و سه سالگیـــم
 نیو لوکیشن!
 امتحانات ترم آخر ......خرداد 94
 از 24 تا 26 اردیبهشت.....
 آخرین روز دانشگاه 94.2.23.................
 دو شب پرهیجان
 خانم ....... <3
 وقایع و اتفاقات3
 وقایع و اتفاقات2
 وقایع و اتفاقات
 دیدارررررر هایم با عوووشقم در ایام تعطیلات....
 همینجوری.....
 شنبه شب...93.12.16.........
 روز سه شنبه 93.12.5.......روز مهندس و روز پرستار مبارک!
 سپیده.....!
 روز چهارشنبه 93.11.29.....اولین جلسه تو ترم 8......
 93.11.29.....روز عشق ایرانی مبارک!....
 همین الان یهویی بس که دلم گرفته بود......سه شنبه 8 شب 93.11.28....
 روز شنبه 93.11.25 .....دیدن سپیده برای سومین بار در سال 93......
 بامداد شنبه 93.11.25 ساعت 12:30 تا 1......
 23 بهمن 93..............پنج شنبه!
 عالـــــــــــــی
 این 10 روز
 خنده......دی.....
 یاد خاطرات.....93.11.10 ....آخره شب روزه جمعه.......
 این چن وقت.....
 وااااااااای آخره خنده س.......93.10.10........
 بازم یاده تو آجی گُلی......<3.....
 یه خاطره خیــــــلی خوووووووب <3 <3 <3.....93.10.3 تا 93.10.5.......
 هفته آخر دانشگاه در ترم 7
 از اینور اونور
 دو روزه دانشگاه
 دلم برات تنگ شده........یکشنبه 93.9.2 ساعت 22:30.........
 بازم دانشگاه.....
 شب 93.8.25........
 این روزا.........

 

مهر 1396
ارديبهشت 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
مهر 1395
تير 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394
بهمن 1394
تير 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
شهريور 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389

 

Desert Rose

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروزنده ماه و ناهید و مهر و آدرس solarvenus.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود نرم افزار max plus
سامانه انتگرال گیری آنلاین
من و سپیده
computer
به امید غروب یاس و طلوع امید
یه وب مثل نویسنده اش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 6859
تعداد مطالب : 461
تعداد نظرات : 149
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 6859
تعداد مطالب : 461
تعداد نظرات : 149
تعداد آنلاین : 1
('http://LoxBlog.Com/fs/mouse/048.ani')}

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->